lil زنــدگــی اما به سبــک طـــلـــبــــــگــی lil

دست نوشته های طلبه جوان از زندگی روزانه

lil زنــدگــی اما به سبــک طـــلـــبــــــگــی lil

دست نوشته های طلبه جوان از زندگی روزانه

lil زنــدگــی اما به سبــک طـــلـــبــــــگــی lil

سلام دوست من
حرف هایی را باید نوشت تا بدانند و نگویند . .
منتظر نظرات ، پیشنهادات و پیام های شما هستیم
pasokhgo_14@yahoo.com

توصیـــه می شود
    پاسخ به سوالات پاسخ به سوالات
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۴ ق.ظ

ماهیت طلبگی

سلام به همه شما دوستان عزیز

حالتون خوبه

ببخشید چند وقت نتونستم در خدمتتمون باشم

راستی تمام شدن تعطیلات تابستونی رو بهتون تسلــــــیت عرض میکنم !

دیگه گفتیم از سال تحصیلی جدید براتون از زندگی طلبگی بنویسیم بخاطر اینکه خیلی از دوستان دوست داشتند که وارد حوزه بشند و سوالاتی که میپرسیدند رو انشاء الله در همین پست ها جواب میدیم و گفتیم که آشناشون کنیم با فضای طلبگی .

خیلی تشکر میکنیم از همه عزیزانی که در پست های قبلی نظر گذاشتند و در بحث شرکت کردند .

خب دیگه زیاد حرف نزنم اینجا که منبر نیست !

ما طلبه ها یک زندگی متفاوت داریم البته جزء انسان ها هستیم ها چون بعضی فکر میکنند که ما ها ازشون جدا هستیم ، نه بابا ما ها همه باید از آخر روی یک سنگ غسال خونه دراز بکشیم .

طلبگی شغل و کار و . . . نیست بلکه یک عشق است که باید با آن زندگی کرد .

خودتون بهتر میدونید که گاهی باید عاشق ( طلبه ها رو میگم ها ! ذهنت جای دیگه نره ) زندگی و مال و جان و همه چیزش رو برای معشوقش فدا کرد .

اگر انسان بتونه با این دید وارد حوزه بشه خیلی عالیه یعنی بدونه که اگر میخواد طلبه بشه باید با تمام هستی اش مشغول این عرصه بشه ، دقیقا مثل یک عاشق .

و موفقت یک طلبه هم همینه چون خیلی ها میان وارد حوزه میشن و نمیدونند که میخوان چیکار کنند یا اصلا برای چی وارد حوزه شدند بعد از چند سال درس و بحث میبینیم که از حوزه خارج میشوند .

بنده های خدا چون هدف خودشون رو مشخص نمیکنند که برای چه چیزی وارد حوزه شدند اینکه ملت بهش بگن آیت الله ، حجة السلام ، قاضی و هزارتا صفت دیگه که تو عصر ما تا دلتون بخواد همه به خودشون میگیرن!

پس اولین نکته برای ورد به حوزه مشخص کردن ماهیت طلبگی هست .

یعنی باید بدونید که طلبگی یک سری لذت هایی داره و یک سری تلخی ها ، توی این حوزه چندی تن بهشتی هستند و چندی تن جهنمی !

 اره ، تعجب نداره اتفاقا طبقه ای از جهنم برای علماء ساخته شده .

یک روایت داریم که اذا فسد العالِم فسد العالَم مقصود اینه که اگر یک عالِم و آیت الله فاسد شد عالَم و دنیا رو الفاتحه میکنه و همه گمراه میشن .

توی این طلبگی شاید بدنت تکه تکه شد یا اینکه توی سرت سُرب بریزن ، آتیشت بزنند و هزارتا جنایت دیگه . (به نظرم حتما این کلیپ رو تماشا کنید داستان کوتاه و مفید از سرنوشت یکی از علماء که رو سرش سرب میزن،  اینجا رو کلیک کنید)

نترس عزیز ، توی همین حوزه کسانی هم بودند که چنان در پیش امام زمان علیه السلام عزیز شدند که حضرت اون رو به برادر خطاب میکنه .( اینجا رو هم کلیک کنید تا بیشتر بدونید)

و بهترین راه برای نزدیک شدن به خدا و امام زمان همین راه است البته به شرطها و شروطها و این متون از شروطش هست .

چون همین اول راه نترسین داستان هایی از علماء که بسیار مهم و دارای نکته هست رو نمیگم و بعدا انشاء الله سر فرصت صحبت میکنیم با هم .

نمیدونم چی شده که توی این دوره همه میگن مشکلات تقصیر همین شما آخونداست .

نون گرون میشه میگن آخوندا ، سبزی گرون میشه میگن آخوندا و . . .

بابا آخه همه آخوندا که مسئول و رئیس جمهور نیستن ، همه که بد نیستند ، همه که فلان نیستند .

زمان خود حضرت امیرالمومنین علیه السلام هم آدم هایی وجود داشتند با اینکه در کنار خود امام زنده و حجت خدا بودند اما از آخر به شمشیر خود حضرت به هلاکت رسیدند مثل همین خوارج.

پس بد رفتاری و بد عملکرد بعضی از آخوند نما ها نمیتونه دامن تمام طلبه ها رو بگیره.

میخواستم این رو بهت بگم که توی این راه خیلی از تهمت ها ، ناسزا و فحش و . . . رو هم میشنوی و این یکی از سختی های طلبگی هست اما در صورت مشخص شدن ماهیت طلبگی این اذیت شدن راحت میشه چونکه پیغمبر ما هم دقیقا همینطور اعراب نادان و جاهل اذیت میکردند !

الان زندگی طلبگی توی این دوره یعنی تلاش و کوشش (تازه این کمترین کاری هست که باید انجام بدیم با این همه امکاناتی که در اختیار ماست)

ما که مشهد هستیم توی حوزه ها معمولا از اول صبح شروع به مباحث درسی میکنند تا ظهر و بعد هم یکی دو ساعتی استراحت و دوباره مشغول مطالعه و مباحثه میشن تا اذان مغرب و عشاء .

* البته به طور مشروح بعدا این ها رو خدمتتون عرض میکنم *

تازه بعد نماز مغرب هم مشغول کار های علمی میشن اما خب به دوستان جدیدی که وارد شدن حق میدیم سال اول که زیادی خودشون رو خسته نکنند .

بالاخره عزیزان میخواستم فکر کنم کمی از ماهیت طلبگی براتون واضح شد که توی این دنیای طلبگی چه خبرایی هست و چیکار میکنیم که البته در پست های بعدی به طور بییشتر توضیح خواهیم داد .

پس نکته اول بحث این شد که ماهیت و زندگی طلبگی رو برای خودمون قبل از ورود به حوزه مشخص کنیم که بعدا دچار مشکلات و گرفتاری نشویم .

ماهیت طلبگی هم : کوشش و تلاشی که با عشق همراه باشد تا موفقت آمیز باشه .

انشاء الله در پست بعدی درباره هدف طلبگی کمی صحبت خواهیم کرد .

ببخشید دوستان اگر خلاصه هست چون دیگه بیشتر از این بخوایم صحبت کنیم ملول آور  میشه وشما هم از ما بیزار میشین .

البته هر چند از دوستان پیام داده بودند که چرا اینطوری مینویسی و یکم علمی تر باشه ، اما حقیقتا باید عرض کنم که ما اینجا زیاد قصد نداریم مباحث رو علمی کنیم بلکه میخوایم این مباحث دوستانه باشه چون مباحث علمی رو شاید همه رفقا علاقه نداشته باشن.

البته از دوستانی که پیام داده بودند و تشکر کرده بودند هم بسیار ممنون هستیم.

منتظر نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما بزرگواران هستیم .

خدانگهدار تا پست بعدی انشاء الله

لطفا به این ادرس مراجعه کنید : www.modafein.ir

نظرات  (۷۲)

سلام فکر کنم من خیلی دیر دارم نظر میفرستم تازه با وبتون آشنا شدم عالیه مخصوصا این پستتون همیشه میخواستم بدونم طلبه ها چه جوری زندگی میکنن ممنون 
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۸ بانوی مبارز
اندوهت را به برگها بسپار، آخرین روزهای پاییزت بخیر.
    هر کجا باشی جایت سبز....لبانت پر خنده باد            
   یلدا مبارک
سلام.وبت عالیه و  مطالب زیبایی داری برادر.استفاده کردم ازش...پیش ما بیاااا
یا علی
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۱ خورشید شب
درود
بروزم با بارانی تازه
......
منتظر حضورتان
التماس دعای فرج
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۷ خورشید شب
سلا
ببخشین که دیر شد تا جواب دادم
درگیر امتحانات میان ترم بودم
شما هر 2 پایگاهتون با افتخار لینک شد
با کمال میل اماده شنیدن طرح جمعه های عصر انتظار هستم
میفهمم چی میگی
چون خودم طلبه ام!

جان خود در ره اولاد علی می بازیم

همچو مالک به عدوّانِ علی می تازیم

ای که گویی که خلایق زِ ولی خسته شدند

کوری چشم تو  بر سیّدعلی می نازیم


میهمانید ....

۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۶ مجنون الطلاییه
سلام
بروزم ومنتظر حضور شما همسنگر عزیز
۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۸ مجنون الطلاییه
سلام دوست عزیز
بروزم ومنتظر حضور شما
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۰ مهدی هدایتی
سلام
آماده تبادل لینک با وبلاگ خوب شما هستم
دعوتید به چند جرعه مرگ بر آمریکا
یا حق
التماس دعا
سلام
مطالبتون جالبه
اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنین
روزگارتون خدایی[گل]
سعی کن حرص و طمع خانه‌ خرابت نکند ...
غافل از واقعه روز حسابت نکند ...
ای که دم می‌ زنی از عشق حسین بن علی ...
آن چنان باش که ارباب جوابت نکند ...

التماس دعا دوست گرامی
۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۲:۳۸ سوشیانت ...
یک جوان و این همه قدر و جلال
جلوه کرده پنج تن در یک زمان
یا حسین...
۲۱ آبان ۹۲ ، ۰۰:۰۰ واحد فرهنگی
‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیارة قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.(14)
امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.
۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۲ علیــــ ـرضا
سلام
ممنون از وبتون
قشنگ بود
به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
تبادل لینک ؟
۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۳۶ واحد فرهنگی
‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیارة قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.(14)
امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.
فقط یه توصیه به من قال نگاه نکنید ما قال رو ببینید

در همه باغی که نگاه بیندازید کنار هر گلی خاری هم هست پس سعی کنید از بوی گلهای خوشبوی حوزه علمیه مثل مرحوم آیت الله بهجت، و امثال جناب صدیقی فاطمی نیا و غیره استفاده ببرید.

و دعا کنید برای کسانی که دارن نون آقا رو میخورن و خون به دلش می کنن سر به راه بشن و عاقبت بخیر . ان شاء الله

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا علی دینک
سلام
خیلی دلم گرفته
شاید بهتره بگم خیلی دلم پره
طلبه ها رو خیلی دوست دارم،دقیقا نمیدونم چرا
شاید به این خاطر که فک میکنم به خدا نزدیک ترن و از جانبشون احساس امنیت میکنم!
ازم دلخور نشین دوست داشتم این حرفا رو به یکی بگم،شما رو هم خیلی اتفاقی پیدا کردم،
این مدت اینقدر از طلبه ها ضربه خوردم که تازه الان میفهمم چرا مردم خسته شدن
چرا فحش میدن و...
یه زن مطلقه ام،به دلیل فرزندخوندگیم صیغه پدرم هستم
تو حوزه مشغول به فعالیت های فرهنگی هستم
شکر خدا محل فعالیتمون از آقایون جداست وگرنه معلوم نبود چی میشد
ولی مجبور شدم شناسنامه ام رو برای تکمیل مدارک بدم و همه چی شروع شد!
اینقدر تو این مدت پیشنهاد صیغه داشتمو اذیتم کردن که آرامش زندگیمو ازم گرفتن!
دست آخر به توصیه یکی از اساتید حوزه مجبور شدم بگم که صیغه پدرم هستم
نه تنها فایده ای نداشت بلکه باب جدیدی رو برای این آقایون باز کرد!پیشنهاد گناه!!!
به راحتی پیشنهاد گناه بهم دادن!
بهشون گفتم اگر این حرفو من بزنم یه چیزی ولی شماها که خیلی راحت از راه حلال میتونید نیازتون رو برطرف کنید!
واقعا نمیفهمم این چه وضعیه؟به کجا داریم کشیده میشیم؟
باورتون نمیشه چقدر اذیت شدم هنوزم این اذیت ها ادامه داره،اینا استادن برا خودشون
یکیشون تو وبلاگم اینقدر کامن گذاشت که مجبور شدم آدرسمو عوض کنم!
به استادمون اصرار کردیم که برامون کلاس اخلاق بذاره
گفت من وظیفه دارم برم و با طلبه ها فعالیت داشته باشم
خیلی دلم میخواست بهش بگم بیخیال بابا این طلبه هایی که من دیدم...
خیلی عصبانیم
آخه چرا باید اینطوری باشه
همیشه فک میکردم اگر یک دهمه اطلاعات اینا رو داشتم چقدر به خدا نزدیک تر بودم!
تو رو خدا یه فکری بکنید
یه کاری بکنید
مردم به کی باید اعتماد کنن
ما که از خودتونیم و به قول معروف گوشت همو بخوریم استخونمونو دور نمیریزیم ولی بقیهچی؟
دلم پره خیلی پره
این کامنتو تایید نکنید بهتره
خوبیت نداره...
امیدوارم این درد دل ها پیش خودمون بمونه،ینی میخوام که بمونه
ممنون
موفق باشید
یاحسین

جاده ای دیدم ساده و سبز،گذاشتم تا از رنگ سبزش به سادگی به آرامش برسم. در این مسیر، در ابتدای راه با نام زیبای حسین علیه السلام آشنا شدم که آرامش را از من گرفت و آشوبی در دلم گذاشت و برای رسیدن به آرتمش نیاز به بوی پیراهن یوسف زهرا داشتم،بوی پیراهنی که آغشته به خون حسین است. پس برای رسیدن به آرامش حقیقی راهی جز پیوند دو نهضت نیافتم،پیوند نهضت سرخ شهادت و نهضت سبز انتظار. به امید این که همه با گفتن شعار لبیک یا حسین،در زیر پرچم اللهم عجل لولیک الفرج حضور سبز خود را به تماشا بگذرانیم و در این جاده سبز بمانیم.
ایام سوگواری اباعبداله الحسین برشما تسلیت با
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۵:۴۶ رها پاک سرشت
سماوری که به بزم حسین می جوشد
بخار رحمت آن جُرم خلق می پوشد
حدیث باده و تسنیم و سلسبیل کم گوی
بگو حکایت مستی که چای می نوشد
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۹ محمدحسن صابری خواه
سلام همسنگر
با مطلب جدیدی بروزم....
خوشحال میشم سر بزنی....
۱۱ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۳ نرگس روزبهانی
سلام
ماهم طلبه ایمـ
اگه خـداقبول کنه!
ممتد باشید.
ُلام بروز هستم.خوشحال میشم تشریف بیارید و نظر بذارید. یادتون میره تشریف میارید نظر بذارید!!!!!
"ما وارثان خون حسین علیه السلام هستیم و ما را در مبارزه کردن با کفار هیچ ترس و واهمه ای نیست."
شهید عبدالحسین رضایی

حـتـــــــــــــــــما ببینید !!!
عرض سلام و خداقوت
به روزیم با ...

جایی که بی حجابی واجب الهی ست ...!
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۹:۵۸ ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان
سلام
ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان
دختر زرنگ ایرانی
http://ibso.ir/index.php/87-multimedia/2013-05-22-05-09-15/464-2013-10-29-04-19-56

انتشار آثار فاخر دانشجویی
http://ibso.ir/index.php/105-board/427-2013-09-26-09-08-10

خدا روزی مجرد ها کنه یه همچین همسری ( داستان بسیار خواندنی)
http://ibso.ir/index.php/87-multimedia/2013-05-22-05-09-15/458-12985

ثبت سایت های برتر دانشجویان
www.ibso.ir

بصیرت
http://ibso.ir/index.php/87-multimedia/2013-05-22-05-09-15/460-2013-10-28-10-09-16

سوالات ناب خواستگاری مخصوص بچه مذهبی ها
http://ibso.ir/index.php/daneshjooee/424-2013-09-25-14-36-20

و...

www.ibso.ir

۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۰۳ حمید فخار (خوش نویس)
سلام
به روزم با رونمایی از سه پوستر جدید با عنوان:
"در رابطه با آمریکا + دانلود"

fakhar.blog.ir
حمید فخار
سلام خداشماهاروکه درراه خداوشهداقدم برمیداریدحفظ کنه.انشاالله.التماس دعا
با سلام، میزبانیم با

کاربکاتورهای "یادش بخیر اون وَختا" | قسمت اول

منتظر حضور و دیدگاه شما
در پناه حق
۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۱:۱۷ پرسش و پاسخ
سلام
وقت کردید به ماهم سربزنید.
با سلام و خداقوت
با اجازه لینک شدید
(خوش نویس)
علی آن اولین مرد مسلمان که در جانش نشسته نور ایمان
به سیزده سالگی بهر پیمبر ولی گشت و وصی گشت و برادر
علی آن وارث علم نبوت علی آن صاحب حق امامت
علی معنای عشق و آفرینش چراغ روشن تقوا و بینش

۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۸:۳۴ بسم الله الرحمن الرحیم
امروز تنها وارث غدیر حضرت مهدی (علیه السلام) است
خدایا لذت دیدارش را بر ما ارزانی دار
عید بر شما مبارک مومن
زندگی را نمکی نیست به جز حب علی ع
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۶:۴۸ بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خدا قوت اخوی

لذتی که در طلبگی وجود داره، مثل بقیه لذتهای دنیا زود گذر نیست و در عمق وجود و سویدای دل انسان اثر میذاره، لذتی معنوی که واقعا با هیچ چیزی قابل معاوضه نیست، لذتی هست که تعریف کردنی نیست و چشیدنیه، باید خودت بیائی بچشی تا بفهمی چی میگم!

چیزی که باعث میشه انسان هر کاری رو با نشاط ادامه بده اینه که در اون کار لذت و حظّی وجود داشته باشه، طلبگی هم مثل هر شغل و کار دیگه ای، دارای یک لذت و صفائی است اما این کجا و آن کجا...!

أین الملوک و أبناء الملوک...!!

با احترام به پیوند همراهانم رقم خوردید

انشاالله عاقبت به حسین ع باشید

۳۰ مهر ۹۲ ، ۲۳:۰۰ سجاد عبدی
سلام

خدا قوت ...

ــــــــــــــــــــــــــــ

در خدمتیم با حرفی با شاهین نجفی ملعون :)
سلام علیکم
خوب و جذاب دارید پش میرید
ان شاا... در پناه حق مؤید باشید.
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۷:۱۸ حسین بوذرجمهری
سلام جناب
با احترام لینک شدید
پاسخ:
سلام دوست من
لطف کردین
زسوی عرش رحمن نوید شادی آمد
 بشارت ای محبان امام هادی آمد
 کجایی یابن زهرابده عیدی مارا
 که روح عشق و ایمان امام هادی آمد
میلاد باسعادت امام هادی علیه السلام برشما مبارک باد
پاسخ:
سلام 
ممنون 
شعر زیبایی بود
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۵ نازنین روانبخش

سلام

لینک شده بودید قبل تر

با عنوان طلبه ی جوان

اگه صلاح میدونید که با عنوان دیگه ای لینک باشید اطلاع بدید تغییر بدم

یا علی

سلام لینکتون کردم خواستید لینکم بفرمایید باهمون روسری آبی 73 لینک کنید
یاعلی
پاسخ:
سلام دوست من
تشکر
لینکتون خواهم کرد
۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۱ نازنین روانبخش

سلام

البته ادم توی هر شغلی که باشه اینکه هدف و انگیزه اش رو بدونه خیلی کارگشاست و باعث میشه احساس خستگی نکنه ...

در راه تبلیغ راه حسین موفق باشید ...

یا علی

پاسخ:
سلام دوست من
لطف کردید که تشریف اوردین
ان شاء الله بتوانیم مثل حضرت ابا عبد الله علیه السلام از تمام وجود و هستی خود برای تبلیغ دین مایه بگذاریم
ملتمس دعا
سلام وبلاگتون خیلی جالب و پرمحتواس
موفق باشید
اگه دوست داشتید به وبلاگ منم تشریف بیارید.
اگه با تبادل لینک موافق بودید کامنت بذارید
یاعلی
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۶ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
عید همگی مبارک از جمله شما دوست عزیز
بعد از یه کوچولو حاشیه اومدم....
امیدوارم از12 پست جدیدم خوشتون بیاد
با ما در وبلاگ بمانید ههههه خخخخخ :)
ببخشید زیاد بود
1-مسابقه شماره 5
2-تکرار :)
3-مجموعه تصاویر طنز سری 18 (ویژه عید قربان)
4-خنده بازار مهر ماه
5-مجموعه تصاویر بچه سری8
6-جوک ویژه عید قربان
7-ترول سری 11
8-خداوند
9-مجموعه تصاویر طنز سری 17 (ویژه عید قربان)
10-اس ام اس خنده دار و سرکاری عید قربان
11-اس ام اس و متن تبریک عید قربان
12-خنده بازار ویژه ی عید قربان

با کلی خنده و شادی و سرگرمی منتظرتون هستم
نظر فراموش نشه
۲۵ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۲ محمدمسعود رحمانی
لینک شدید
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۵ حمید عابدینی
سلام اخوی
از آشنایتون خوشحال شدیم
با افتخار لینک شدید
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۶ امیرابوالفضل علوی
سلام علیکم برادر
لینک شدید
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۹ رها پاک سرشت
سلام لینک شدید.
اگر صلاح دونستید لینک کنید
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۸ رها پاک سرشت
این روز ها چه روزهای با عظمتی است،
موسی به طور میرود،
فاطمه به خانه ی علی،
ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه،
محمد با علی به غدیر،
حسین با هستیش به کربلا ...
و مهدی زهرا به عرفات...
عجیب بوی اجابت دعا می آید.
" اللهم عجل لولیک الفرج"
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۶ طلبه امروزی

سلام

با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .

۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۷:۳۶ سحر و خادم

سلام من مشتاقم که با هم تبادل لینک کنیم شما چه طور ؟

  من دو وب دارم یکی یکتای هستی بخش که آدرسش sahar5240.blogfa.com

و دیگری معبری به آسمان و آدرسش khadam5240.blogfa.com

۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۶ مجنون الطلاییه
سلام دوست عزیز
عیدتون مبارک
بروزم ومنتظر حضور شما
التماس دعا
یا حسین(ع)
۲۲ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۸ محمد جواد ابراهیمی
سلام علیک
موفق و سر بلند باشید
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۵ نازنین روانبخش

سلام

با افتخار و یک دنیا شرمندگی به خاطر تاخیر زیاد لینک شدید

دعامون کنید

یا علی

۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۸ میلاد علیدوست
سلام چشم سعی میکنم لوگوتون رو قرار بدم
حرم حضرت رفتید ماروهم دعا کنید یاعلی
۱۸ مهر ۹۲ ، ۰۹:۲۵ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


ممنون از توضیحاتتان، هرچند خیلی اجمالی بود. منتظر جزئیات بیشتر هستم.



با احترام بلاگتان را پیوند زدم به کـلام.
پاسخ:
علیکم السلام
تشکرات فراوان
سلام
خدا قوت...
لینک شدید...
پاسخ:
علیکم السلام برادر عزیز
جزاکم الله خیرا
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۷ مسعود دهقان
سلام
از این که در این مدت خیلی کم به شما سر زدم عذر خواهی می کنم.
انشاءالله از امروز به صورت روزانه با یک کوتاه نوشت عاشورایی در خدمتتان هستم
خوشحال می شوم بیایید و منور کنید.
یا علی
التماس دعا
سلام برادر عزیز
لینک شما و لوگوی سایت مدافعین حریم تشیع به صورت ویژه در صدر دوستان ما درج شد.
در صورت تمایل لینک و لوگوی ما رو در سایت و وبلاگتون قرار بدید.
موفق باشید.
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۳۳ یک آخرالزمانی
سلام 
خسته نباشید
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
یاعلی
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۷ میلاد علیدوست
سلام علیکم
حق  با علی ست
پاسخ:
علیکم السلام
انشاء الله بتوانیم  از این حق دفاع کنیم

**** بسم الله الرحمن الرحیم ****

 

سلام و عرض ادب

 

شور خوانی زیبا ( حالم خرابه ) با نوای کربلایی ابوالفضل هوشیاری جهت استفاده شما بزرگواران بر روی وب قرار گرفت.

  منتظر حضور و نظرات سازنده تون هستیم .

 

**** منو جدا شدن از کوی تو خدا نکند ****

۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۵ نسل60 آزاد از این دنیا
سلام لینک شدید همونطور که خواسته بودید
پاسخ:
سلام دوست من 
ممنون از پیوندتون
۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۸ یگانه مهاجر
سلام
همانطور که در خواست تبادل لینک داشتین شما لینک شدین
دوست داشتین وبلاگ مارو هم لینک کنید
موفق باشید
پاسخ:
علیکم السلام بزرگوار
انشاء الله به زودی شما را هم لینک خواهیم کرد
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۵۲ ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
عالیـــــــــــــــــی
پاسخ:
سلام عزیز
خواهش میکنم
انشاء الله همیشه عالی زندگی کنیم
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۸ ڪربـلایے بے نشان

سلام...ممنون از حضورتون

هر دو وبلاگ لینک شد

التماس دعا

یازهرا

پاسخ:
سلام دوست من
سلامت باشین
خداوند متعال انشاء الله شما رو خیر بدهد
به زودی شما رو لینک میکنم
وفقکم الله
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۷ فاتح سایبری پلدختر
سلام، به وبلاگ ما سر بزنید و اگه قابل دونستید بیایید با هم تبادل لینک کنیم.
ما رو با نام " فاتح سایبری پلدختر " لینک کنید.ممنون
سلام
ممنونم از دعوت شما.سرشار از تجربه بود.یا علی
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۲ وبلاگ زهرا ریحانه النبی
بسم رب المهدی (عج)

مخور به مرگ شهیدان کوی عشق افسوس

 که دوستان حقیقی به دوست پیوستند!

"خدایا کمک کن اگر در صف شهدا غایبیم، در صف پیام رسانان راهشان غایب نباشیم."

یاعلی(ع)

پاسخ:
ان شاء الله همگی به درجه شهادت نائل بشیم
سلام
دعوتید به 
 زنان هم جنگیدند...

http://zareh.blog.ir/post/113

ممنون

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۰ سوشیانت ...
سلام
خیلی عالی بود. همین طور ادامه بدین
آقا من چیکار کنم. من هم میخوام درس طلبگی بخونم هم میخوام درس دانشگاهم رو که هیچ ربطی به طلبگی نداره تا آخرش برم.
موندم بین دوراهی :(
یا علی...
سلام
شما هم لینک شدید
۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۴ وبلاگ زهرا ریحانه النبی
بسم رب المهدی (عج)

آن روزها که دشمن به جانمان حمله کرد، شهدا ما را شرمنده خود کردند!
 نکند این روزها که دشمن به نانمان حمله کرده است، شرمنده شهدا شویم!

«« یادشان گرامی و راهشان پر روهرو باد»»

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی