lil زنــدگــی اما به سبــک طـــلـــبــــــگــی lil

دست نوشته های طلبه جوان از زندگی روزانه

lil زنــدگــی اما به سبــک طـــلـــبــــــگــی lil

دست نوشته های طلبه جوان از زندگی روزانه

lil زنــدگــی اما به سبــک طـــلـــبــــــگــی lil

سلام دوست من
حرف هایی را باید نوشت تا بدانند و نگویند . .
منتظر نظرات ، پیشنهادات و پیام های شما هستیم
pasokhgo_14@yahoo.com

توصیـــه می شود
    پاسخ به سوالات پاسخ به سوالات
آخرین نظرات

سلام به روشنایی های زندگی .

سلام به خدایی که ما را دوست دارد .

و سلام بر شما :

نمیدونم چقدر با نفستون آشنا هستین ؟

میشناسیش ؟ چقدر ؟ ؟ ؟

همین نفس هست که خیلی ها رو تا دَم دار ، قتل ، دعوا ، طلاق و . . . میرسونه ! ( هر کسی با توجه به شخصیت خودش ، شیطون میدونه دقیقا با افراد چگونه برخورد کنه ، پس باید حواسمون بیشتر جمع باشه )

فقط میخواستم بگم که دوست عزیز ، مراقب نفست باش .

یکی از دوستان سوال کرده بود که چگونه غریزه جنسی ( شهوت ) خود را کنترل کنم ؟ و بتوانم دیگر از کارهای . . . انجام ندهم .

تقریبا 17 مورد هست که باید رعایت کرد ، من در این پست 5 مورد رو ذکر کردم بخاطر اینکه خسته نشین ؛ ادامه گزینه ها رو ان شاء الله بعدا ذکر خواهیم کرد ، تا بتونیم با نظرات شما بهتر بحث رو ارائه بدیم .

البته این موارد رو چند وقت پیش در مسنجر الفور بحث کرده بودیم به صورت زنده که کاربران الحمد لله استقبال کردند .

با کلیک بر ادامه مطلب بفرمائید داخل برای مطالعه :

مدیریت غرائض جنسی (قسمت اول) :

1 – ورزش : اما باید ورزشی باشد که از انسان انرژی لازم را بگیرد  نه مثل یوگا که فقط . . .

 * فوائد ورزش :

- تقویت اراده .

- شادابی روح و جسم .

- دفع انرژی های زائد بدن .

- افزایش استقامت انسان .

* ورزش خواب را کم ، انسان را شاداب میکند و کسالت را از بین میبرد .

2- تنظیم برنامه خواب :

یکی از موارد مهم همین گزینه هست که بیشتر فکر های انحرافی انسان در زمان خواب صورت میگیرد پس در نتیجه باید توجه بیشتری داشته باشیم .

امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام میفرمایند : هر کس زیاد به فکر گناه باشد به سمت آن میرود .

* نکاتی که باید رعایت شود  :

- شب ها زمانی که خسته هستیم و خوابمان می آید به رختخواب برویم .

- قبل خواب کمی ورزش داشته باشیم .

- هنگام فکر های انحرافی تغییر موقعیت بدهیم .

- صبح ها سریع تر از خواب بلند شویم .

- اتاق خیلی گرم نباشد .

- حتما قسمت اصلی خواب در شب باشد .

- اگر اختلال در خواب داشته باشیم مثل کم خوابی و بی خوابی حتما به پزشک مراجعه کنیم ( اما دوستان ترجیحا پزشک طب اسلامی باشد نه اینکه به پزشکان روز؛ که خدایی نکرده کاری دستتون ندهند )

3 – تنظیم برنامه غذایی :

- شب ها غذای سبک و زود هضم بخوریم .

- ابتدای شب ، شام صرف شود .

- از غذاهای دارای طبیعت گرم کمتر استفاده کنیم .

- پرهیز از نوشیدنی هایی مانند قهوه ، چایی و نسکافه که خواب را کم میکنند .

- از پر خوری و پر کردن معده بپرهیزیم .

* زیان های پر خوری :

- کسالت و تنبلی .

- قساوت قلب .

- افزایش خواب .

 - بد بو شدن دهان .

- بالا رفتن هزینه زندگی .

- تحریک شهوت .

- پریشانی خواب .

مولا حضرت امیر میفرمایند : اگر میخواهی بیمار نشوی تا گرسنه نشدی غذا مخور .

دوستان عزیز ، این مورد که برنامه غذایی باشد اینقدر اهمیت دارد که میتوان گفت خوشبختی انسان را رقم میزند ، متاسفانه بعضی از دوستان حال و حوصله مطالعه روایات رو ندارند و الا که براتون روایات پرخوری رو می گذاشتم تا بهترین استفاده را ببرید .

4 – فرار از تنهایی .

یعنی اینکه بزرگوار زمانی که انسان تنها باشد و از یاد خدا غافل ، شیطان بهتر میتواند او را به گمراهی بکشد تا جایی که شاید کار شخص به زنا و هزار درد دیگر برسد .

پس چقدر خوب هست که ارتباط خود را با حضرت حق بیشتر کنیم و او دست ما را بگیرد تا بتوانیم انسان موفقی باشیم .

5 – قطع ارتباط با دوستان منحرف .

*   *   *   *   *   *   *   *    *    *    *

میدونی دوست عزیز وقتی که انسان با خدا و اهل بیت رفیق بشه دیگه نیازی به موارد بالا نیست چرا که خودشون کمکت میکنن .

واقعا عزیز ، چقدر شده که خدا کمکت کرده توی تمام مسائل زندگی که اگر خدا نبود تا به حال هزار بار ارزوی مردن میکردی مثل اینکه خانواده خوبی داری ، اصلا همینکه خدا امکانات بهتون داده و الان دسترسی به اینترنت دارین و به خوبی میتونید مشکلات خود را حل کنید ! 

راستی چقدر با خدای خودمون رفیق هستیم ؟ ؟ ؟ 

لطفا به این ادرس مراجعه کنید ، به سایت جدید رفته ایـــــــــــــــــــــم :

www.modafein.ir

نظرات  (۳۳)

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
فمن تاب من بعد ظلمه و اصلح فان الله یتوب علیه ان الله غفور رحیم    3مائده
پس هرکس توبه کند بعد از ستمش و در پی جبران برآید پس خداوند به سوی او باز می گردد
قطعا خداوند آمرزنده مهربان است.
دوستان خدا بخشنده است و در توبه رو باز گذاشته 
اگر هر بار که تو فکر انجام هرگاه می افتیم سریع از خودش بخواهیم کمکمون  کنه و به سمت انجام اون گناه نریم

شیرینی در دل حس میکنیم که از هر لذتی بالاتره و اون عشق خداست
سخنرانی های استاد پناهیان خیلی کمک میکنه
آدرس سایت این هستwww.panahian.ir

من 3 روز هست که ترک کردم این کار رو و امیدوارم که 40 روز طاقت بیارم
سلام من 20سالمه و 17ساله که اینکارو میکنم هزارتا روشو امتحان کردم 
واقعا هزار بار ترک کردم ولی نشده 
بنظرم خیلی سخته و واقعا همت میخواد من که بیخیالش شدم ‌کاریش نمیشه کرد مخصوصا کسی مثل من که از سه سالگی سر بازی اینطوری شدم نمیفهمم وقتی میگن عوارض داره چون با عوارضش بزرگ شدم تاحالام دوره های یه ماهه و دوماهه ترک کردم ولی بازم برگشتم خونه‌اول که نه چنتا پایین تر 
به این راحتی نیس تنهایی نمیشه 
سلام تو روخدا کمکم کنید خیلی وقته افتادم تو این کار هرکاری میکنم نمیتونم بیام بیرون  قبل این کار هیکل قشنگی داشتم ولی الان شکم اوردم اصلا قیافم برگشته هیکلم بهم ریخته اعصاب ندارم حوصله ندارم همش خوابم میاد دوس دارم تنها باشم فقط فقط کمکم کنید دربیام ازاین کار زشته
سلام من دو سه سال بود ک اینکارزشت ومیکردم  من قبل ازخودارضایی بدن قوی داشتم الان دوماهی میشه ک ترک کردم ولی گاهی وقتا کم میارم امانمازوقرآنمو میخونم خداهم خیلی کمکم کرده ولی هنوزم دستام تق تق میکنه بدنم ضعیف شده احساس میکنم تواین دنیانیستم وکسی منونمیبینه موهای پرپشت وبلندی داشتم اماالان فقط بلنده چشمام خیلی تارشده تعریف ازخودنباشه من دخترزیبایی هستم ولی دیگه روم نمیشه ازدواج کنم چن ماه پیش ایستاده خودارضایی کردم وچن ساعت بعدش چن لکه خون تولباسم دیدم احساس  میکنم پردم پاره شده من ابله نمی دونستم اینهمه ضررداره ای کاش قبل ازاین کارب اینترنت ی سری میزدم اما چ فایده حالادیگه چیزی واسه ازدس دادن ندارم خیلی سخته من تودرسام خیلی نمره های خوب میگرفتم اماچشمام سرم  فکرم  اینقدداغون شدن ک نمیشه الانافقط دارم نمره تک میارم چن وقت پیش موقع خواب صداهای روزانه ای ک شنیده بودم  حدودده بیست ثانیه تومغزم وگوشام میپیچید الان شکرخدابهترشدم امیدهس مثل قدیماشم ودنیارودرک کنم من ۱۷سال بیشترندارم راستی توزندگیم یکی روهم دوس داشتم ک دیگه ب فکرازدواج بااونیستم چووووون ی دختری ک همه چیزشوازدس داده چطوربای آدم ورزشکاروبااعتمادب نفس زندگی  کنه اما حاضرم قسم بخورم ک قدی آدم ۴۰ساله تجربه دارم حالاب فکرازدواج نیستم فقط میخوام خلاص شم ازعوارضش خواهشاکمکم کنیدمن ب این سایت سرمیزنم جواب منوبدیدلطفا ولی جووناحیفیدب خدااین کارونکنید من ب هزارویک بیماری گرفتارم هرروزم سردرد دارم نکنیداین کارارو......
سلام من ۱۶سالمه تقریبا این دوساله مرتکب این عمل زشت شدم و هرچی میکنم نمیتونم بزارمش کنار من‌خودم ورزشکارم رشتع موی تای ولی فقط بعضی موقعه ها به مدت کوتاهی اونم بخاطر مسابقات میتونم نزنم ولی به خدا خیلی میخوام بزارمش کنار چون خیلی بده تو تمرین کم میارم خیلیییی بده ترو خدا کمک کنید بزارمش کنار
سلام من هرچی تلاش میکنم که این خود ارزایی کنار بزارم اما نمیتونم من هر چقدر از دکتر های ایرانی کمک گرفتم اما نتونستم من مدت هاست که خواهان ترک این عمل زشت و ناپسند هستم اگه میشه کمکم کنید تا بتونم زود تر از شر این گناه برای همیشه خلاص شم
پاسخ:
سلام علیکم/وقت بخیر/ان شاء الله که خدا کمکتان کند و این عملی که به سلامتی آیندیتان ضربه میزند را ترک کنید/لطفا جهت ارتباط با حقیر از این سایت www.talabejavan.ir و یا شماره 6095-974-0936 و یا ایمیل pasokhgo_14@y a h o o .com اقدام بفرمائید/موفق باشید
سلام   من چند وقتی هست ازدواج کردم اما همسرم از زود انزالی من ناراحت  هست هر چند سعی میکنم با معاشعت و..... اونو به ارگاسم برسونم نمیتونم اخه من در 10ثانیه ار زاع میشم اگه میشه راه حل دیر ارزاع شدن رو بهم بگید بدون استفاده دارو و.....لطفا اگه میشه جواب رو به ایمیلم ارسال کنید با تشکر
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۹ خدایا کمکم کن
من دختر هستم متاسفانه گاهی اوقات هر روز خودارضایی میکنم و بعدش غسل میکنم تا بتونم نمازم رو بخونم ولی گاهی اوقات به دلیل اینکه شرایط غسل مهیأ نبوده مجبور شدم نماز نخونم 
واقعا شرمنده ام 
هر شب گریه میکنم ولی خب دوباره ... 
اگه میشه راهنمایی ام کنین 
پاسخ:
سلام علیکم
وقت بخیر
لطفا به این سایت مراجعه کنید و سوال خود را مطرح نمائید ؛ حتما ایمیل خود را درج کنید در قسمت نظرات ( ایمیل شما جهت ارسال پاسخ شما خواهد بود و به هیچ عنوان در دسترس بقیه قرار نخواهد گرفت)
www.talabejavan.ir

باسلام وخسته نباشید.
مطالب خوب و مفیدی بود ممنون از تمام زحماتتون تشکر میکنم
یا علی

 

پاسخ:
علیکم السلام آقا محمد
خیلی ممنون از نظرتون
ان شاء الله که مفید واقع شده باشد
علی یارتون
خدانگهدارتون

تشکر

۱۵ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ خانم معلم
سلام 
ممنون از اینکه تشریف آوردید . هر سه آدرسی که داشتید رو سر زدم . کارهای بسیار خوبی در حال انجامه ... امیدوارم که بازدید کنندگانتون بیشتر وبیشتر بشه ... 

مشتاقم در مورد طرح جمعه های عصر انتظار بیشتر بدونم ... 

التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار
لطف کردید
احتمالا از این وبلاگ به سایت جدیدمون اسباب کشی کنیم
به لطف خدا تا هفته دیگر طرح رو خدمتتون ایمیل میکنم
وفقکم الله
با سلام

من یک سالی هست که به این کار وحشتناک و... آلوده شدم . از وقتی اینکار را می کنم دیگر تمرکز ندارم . در یک وبلاگ دیگر نوشته شده بود که ابتدا 3 روز خود را کنترل کنید و بعد اگر مجبور شدید این کار را انجام دهید . من یک ماه شده بود که نه با دوستان منحرف رابطه داشتم ، نه به فضای مجازی دسترسی داشتم ، نه افکار بد در ذهن پدیدار می شد ، قرآن را تلاوت می کردم ، نماز می خواندم ، ورزش می کردم و... ولی ناگهان اینکار را کردم و خیلی پریشان و ناراحت شدم . از این به بعد قول می دهم خودم را کنترل کنم
دوباره سلام ما تو گیلان (رشت) زندگی می کنیم و چنین موسسه ای ندیدم .اسم این موسسات در مشهد چیه؟ ممنون.
با سلام به صورت تصادفی وبلاگتون رو دیدم و جالب بود. اما خیلی وقت بود که یه چیزی ذهنمو درگیر کرده و اون اینه که چرا ما تو جامعه مون یه کلینیک مشاور دینی نداریم مثل کلینیک مشاور خانواده که وقتی کسی تو زندگی به بن بست خورد بتونه با مراجعه به اون کلینیک ویزیت بشه و مشکلاتش رو حل کنه، به نظرم دراین مورد خیلی جای کار داره.
پاسخ:
سلام دوست من
وقت بخیر
تشکر بابت نظرتون 
نظر جالبی هست اما خب در شهر ما که مشهد باشه چنین مکان هایی داریم مثل موسساتی که کلا کارشون همین برنامه ها هست
شاید در شهر های دیگه نباشه اما مشهد به چنین مکان هایی مجهز هست
در صورت نیاز بفرمائید تا کمکتان کنم
یا علی مدد
pasokhgo_14@yahoo.com
سلام...
سری بزن
۱۸ مهر ۹۲ ، ۰۹:۲۳ آفـتابـــــــ گـردان
بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام


آجرک الله

شکر خدا که رعایت های احمقانه نمی کنید برای گفتن راه حل مشکلات جوانان
پاسخ:
سلام همسنگر عزیز
بله متاسفانه امروزه نمیدونیم چرا همه روشن فکر شده اند و صاحب نظر!!!!!!
و گمراهی یعنی همین که از فرمایشات اهل بیت علیهم السلام که مرتبط با وحی هستند فاصله بگیریم
۰۹ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۵ مانی خردمند
حتی نوع لباس هم تاثیر گذاره
پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنون از اینکه نظر دادین
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۶ سید محمد میرلوحی
سلام...
از شما ممنونیم بابت این احساس نیاز هایتان ...
در این راستا منم یک کتاب فوق العاده سراغ دارم ک تا حالا چندین نفرو خودم دیدم باهاش نجات پیدا کردن ...

کتاب رهایی از خود ارضایی ..

از استاد ابوالقاسم شهباز



ایشون از اساتید خود بنده هستند ...
اسمشونو سرچ کنین وبلاگ خود ایشون هم میتونید سر بزنید و مشاوره بگیرید ..

برای همگی آرزوی موفقیت میکنم ..
پاسخ:
سلام سید جان
ممنون از معرفی
مطالب خوبی بود ممنون راهنمایی های خوبی کرده بودید متشکریم
پاسخ:
سلام دوست من
سلامت باشین
انشاء الله به زودی ادامه بحث رو در وب خواهیم گذاشت
پیروز و سلامت باشین
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۹ علی ملکی معاف
سلام
خیلی ممنون و متشکر
چنین مطالبی نیازه امروزه و هر چقدر روشون کار بشه باز جا داره
پاسخ:
علیکم السلام علی جان
سلامت باشین ان شاء الله
اما متاسفانه کیه که درک کنه .
من و تو هم باید در همین مقدار رو فعالیت داشته باشیم اما آقایون مسئول که فقط شعار میدن باید دست به کار شوند . 
ان شاء الله که توانیم قدمی بر داریم جهت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۵ مختار رئیسی
درود/
این بلاگی خیلی خوبی هست که در این زمینه فعالیت داره.
به بلاگ ما هم سر بزنید.
پاسخ:
تشکر

سلام

وبلاگ مشاوره جنسی http://www.garibe110.blogfa.com/

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر حضرت حاجاقای علیپور
احوالات شریفتون چطوره
خوبین
خدمتتون رسیدم
اجرکم عندالله
التماس دعا
به سایت ما هم سر بزنید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ:
علیکم السلام
وقت بخیر
حقیر به وب شما اومدم اما خب . . . 
در روایت داریم که اگر میخواین ثواب کامل صلوات رو ببرین اخرش هم بگین > و العن اعدائهم اجمعین
سلام به دوست روسیاه روسفید باید بگم وقتی آدم توبه کنه نباید شک داشته باشه ،قطعا خدا اونو بخشیده پس نگرانی نداره!
پاسخ:
سلام زهرا خانوم
بله ، رحمت و مغفرت خداوند متعال به قدری بالا هست که انسان نباید شک داشته باشه لکن باید شرایط توبه هم رعایت کنه . 
همچنان که در روایات هم وارد شده است که یک عده خداوند را به تمسخر گرفته اند با توبه کردن خودشان . 
میتوانید جهت اطلاع بیشتر به نهج البلاغه حضرت امیــــرالمومنـــیـــن علیه السلام رجوع کنید ، برای آشنایی حکمت 417 را عرض میکنم :

کسى در محضر  امام علی علیه السلام  گفت: «استغفر اللّه» .

حضرت فرمود: مادر به عزایت بنشیند،مى‏دانى استغفار چیست ؟

استغفار مقام مردم بلند مرتبه است، و آن نامى است که  شش معنا دارد:

اول پشیمانى از گناه انجام گرفته،

دوم تصمیم بر ترک گناه در آینده،

سوم پرداخت حقوق مردم تا خدا را ملاقات کنى و حقى از مردم بر عهده‏ات نباشد.

چهارم اراده بر اداى هر حق واجبى که آن را ضایع کرده‏اى و آن را بپردازى.

پنجم همّت بر آب کردن گوشتى که از حرام بر وجودت روییده با اندوه بر گذشته تا جایى که پوست را به استخوان بچسبانى و بین آنها گوشت جدید روید.

ششم چشاندن رنج عبادت بر بدن چنانکه شیرینى گناه را بر آن چشاندى.

 آن گاه مى‏گویى: استغفر اللّه .

نهج البلاغه مرحوم دشتی ، حکمت 417

 

 

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۲ یک روسیاه رو سفید
من سال ها پیش به این گناه مبتلا بودم یعنی الان 15 سال است آن را ترک کردم 13 سال این ترک عادتم را مجرد بودم و دو ساله متاهل شدم 13 سال از این گناه فاصله گرفتم.به مدت 8 سال مبتلا به این عادت زشت و شیطانی بودم و وسوسه می شدم سال 77 در شب قدر دوستی مهربان پیدا کردم و بهش قول دادم که هرگز این عمل زشت را انجام ندهم راستش سخت بود اما به قولم عمل کردم و این دوست مهربان دستم را رگفت و او کسی نبود جز علی ع که دو بار هم در خواب به سراغم آمد و من شرمندش شدم.خوشحالم 13 سال با اعتقاد کامل از این عمل فاصله گرفتم.یعنی در اوج جوانی از 17 سالگی ام کنار کشیدم و خدایا شکر امیدوارم گگذشته من را بخشیده باشی...خدا آنقدر به من عزت داد که الان حاجی هم شدم نه یار بلکه دو بار باور کنید به برو بیایی دارم اما شرمنده گذشته و نادانی هایم هستم هر چند 15 سال است پاک شدم اما نگرانم خدای مهربان منو ببخش
پاسخ:
سلام دوست خدا
احسنت به شما ، اینقدر کار شما بزرگ هست که پیغمبر خدا ( صلی الله علیه و آله ) اسم چنین کاری رو جهاد اکبر گذاشته اند . 
واقعا کار بزرگی کرده اید : خسته نباشی محب اهل بیت .
قطعا بدونید که خدا و حجت های بر حقش شما را خیلی دوست داشته اند که چنین اراده ای را عطا فرموده اند تا شما بتوانی این عمل نا پسند را کنار بگذاری .
و این خودش نشانه ای میباشد بر اینکه خداوند متعال شما رو بخشیده . تازه نکته مهم تر اینکه شما دیگه به سمت این عمل نرفتی و باز هم نشانه ای است که توبه شما قبول درگاه حق است .
اما عزیز بدون که شیطان هر لحظه در کمین توست و هیچ راهی نداری مگر اینکه به اهل بیت علیهم السلام پناه ببری به خصوص حضرت بقیة الله ، همچنان که در زیارت جامعه کبیره میخوانیم :
زَائِرٌ لَکُمْ لاَئِذٌ عَائِذٌ بِقُبُورِکُمْ مُسْتَشْفِعٌ إِلَى اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ بِکُمْ وَ مُتَقَرِّبٌ بِکُمْ إِلَیْه 
یعنی و به زیارت شما شتافته و به قبور و مرقد مطهر شما پناه آورده و به آن توسل به حق مى‏جویم و شما را شفیع خود به درگاه خدا مى‏گردانم و بواسطه شما به خدا تقرب مى‏جویم .
موفق و پیروز باشید
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
مطلب مفیدی بود.
باافتخار لینک شدین اگه مایل بودین لینکم کنین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام دوست عزیز
محبت کردید
ان شاء الله شما رو لینک میکنم
سلام علیکم
مطلب بسار خوبی بود، تشکر
راستی لینک شدید
پاسخ:
سلام علی جان
لطف کردید 
خداخیرتون بده

سلام

ممنون فقط حواس درستشه نه هواس

پاسخ:
سلام عزیز
وقت بخیر
تشکر بخاطر اینکه تذکر دادین .
معلوم میشه از این همه آدم شما دقت بالای بیشتری دارین .
اصلاح شد .
موفق و پیروز باشید
سلام
ممنون از مطالبتون
پاسخ:
علیک السلام
متشکرم از حضورتون
موفق باشید
سلام مطالبتون خوب بود ممنونم
پاسخ:
علیکم السلام فاطمه خانوم
لطف کردید که وقت خود را گذاشتید برای مطالعه

سلام .  مطالبتون واقعا خوبه

در مورد مسایل روزه . ممنون . یا حق.

پاسخ:
سلامت باشید
ان شاء الله بتوانیم بهتر خدمت کنیم
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۷ یونس از سایت عدالت رسانه ای
سلام.ممنون مطلب مفیدی بود...استفاده کردیم..خدا اجرتون بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی